الانم ک بخش شیرین و سخت جراحی همراه با کلی اتند خوب و یه چند تا اتند نچسب -_- و چند تا رزیدنت نچسب و چند تا رزیدنت گلللل^___^دوستش داشتم ولی با این حال دوست دارم هر چه زودتر تموم بشه و ازین وضعیت سخت موش...
ما را در سایت موش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:44